Kontaktujte nás
E-mail: info@brendon.sk
V prípade reklamácie vždy pošlite fotografiu dokladu o zakúpení alebo v prípade online nákupu číslo objednávky. Ak máte možnosť, v záujme jednoduchšej administrácie pripojte aj fotografiu produktu.
Telefón: 0911474722
každý deň od 10.00 do 19.00 hodiny.
Ak chcete využiť našu bezplatnú službu „Nákup s individuálnym poradenstvom“, rezervujte si termín na našej zákazníckej linke na vyššie uvedenom telefónnom čísle.
Často kladené otázky
Kedy obdržím objednávku?
Termín dodania produktov: 2-5 pracovné dni.
Kuriérska služba Vás bude o predpokladanom termíne doručenia balíka informovať prostredníctvom e-mailu. Ak Vám dátum doručenia nevyhovuje, môžete ho zmeniť cez odkaz uvedený v e-maily.
Objednávky zadané počas víkendu alebo dní pracovného pokoja začneme spracovávať nasledujúci pracovný deň
Aká je výška poplatku za doručenie?
Pri nákupe do 39,99 € si účtujeme poplatok za doručenie vo výške 3,99 € a nad 40 € je zadarmo.
Akým spôsobom môžem zaplatiť za objednávku?
- platba je možná platobnou kartou, priamou online platbou
- pri doručení na dobierku, v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí zásielky
Akým spôsobom môžem vrátiť produkt objednaný na e-shope?
Najjednoduchší spôsob vrátenia produktu je priniesť ho do bratislavskej predajne. Ak chcete vrátiť produkt poštou alebo kuriérom, všetky informácie nájdete na stránke nižšie.
Je produkt, ktorý potrebujem dostupný v kamennej predajni?
Všetky produkty z nášho internetového obchodu sú dostupné aj v kamennej predajni. V prípade, ak produkt v predajni nie je skladom, môžete si ho objednať online. Zásielku si môžete prevziať v predajni alebo priamo doma.
Ako postupovať pri reklamácií zakúpené produktu?
Reklamáciu môžete vybaviť osobne v kamennej predajni Brendon v Bratislave (nezabudnite si zobrať so sebou pokladničný blok). Ak kontaktujete náš zákaznícky servis so žiadosťou o pomoc, vždy pošlite fotografiu s dokladom o zakúpení, v prípade online nákupu aj číslo objednávky. Ak máte možnosť, v záujme jednoduchšej administrácie pripojte aj fotografiu produktu.
Kam sa mám obrátiť s chybným alebo poškodeným produktom?
Zabezpečujeme servisné služby na produkty v záručnej dobe, ktoré boli zakúpené online alebo v predajni Brendon. K reklamácií je potrebný pokladničný blok alebo faktúra.