Často kladené otázky

Kedy dostanem tovar objednaný vo webshope?

Termín dodania produktov: 2-5 pracovné dni.

Kuriérska služba Vás e-mailom informuje o sledovaní zásielky a termíne dodania. Ak Vám určený termín dodania nevyhovuje, môžete zmeniť dátum cez odkaz uvedený v maile.

Objednávku zadanú cez víkend alebo v dňoch pracovného voľna spracujeme v nasledujúci pracovný deň.

 

Koľko stojí dovoz tovaru objednaného vo webshope?

Do výšky nákupu 39,99 € je cena za dovoz 3,99 €, ale od 40 € je bezplatný.

Ako môžem zaplatiť za objednávku vo webshope?

  • pri zadaní objednávky bankovou kartou, online platbou cez PayPal alebo
  • pri doručení dobierkou v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky.

 

Je v predajni dostupný produkt, ktorý potrebujem?

Hociktorý produkt uvedený na webshope je dostupný aj v našej predajni. Pokiaľ hľadaný produkt nenájdete v našej predajni, môžete si to objednať do predajne Brendon alebo donáškou domov.

 

Čo mám robiť, keď chcem reklamovať zakúpený produkt?

Reklamáciu môžete vybaviť v našej predajni (nezabudnite si zobrať so sebou pokladničný blok), alebo sa obráťte na náš Zákaznícky servis!

 

Kam sa mám obrátiť s vadným produktom?

Zabezpečujeme servis výlučne pre produkty v záručnej dobe, ktoré boli zakúpené v predajni Brendon, a nákup je potvrdený pokladničným dokladom.

Napíšte nám alebo volajte na telefón!

Vyskytol sa technický problém

brendon.notsupportedbrowser.description