Často kladené otázky

Kedy obdržím objednávku?

Termín dodania produktov: 2-5 pracovné dni.

Kuriérska služba Vás bude o predpokladanom termíne doručenia balíka informovať prostredníctvom e-mailu. Ak Vám dátum doručenia nevyhovuje, môžete ho zmeniť cez odkaz uvedený v e-maily.

Objednávky zadané počas víkendu alebo dní pracovného pokoja začneme spracovávať nasledujúci pracovný deň

Aká je výška poplatku za doručenie?

Pri nákupe do 39,99 € si účtujeme poplatok za doručenie vo výške 3,99 € a nad 40 € je zadarmo.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za objednávku?

  • platba je možná platobnou kartou, priamou online platbou alebo cez PayPal
  • pri doručení na dobierku, v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí zásielky

Je produkt, ktorý potrebujem dostupný v kamennej predajni?

Všetky produkty z nášho internetového obchodu sú dostupné aj v kamennej predajni. V prípade, ak produkt v predajni nie je skladom, môžete si ho objednať online. Zásielku si môžete prevziať v predajni alebo priamo doma.

Ako postupovať pri reklamácií zakúpené produktu?

Reklamáciu môžete vybaviť osobne v kamennej predajni Brendon v Bratislave (nezabudnite si zobrať so sebou pokladničný blok), alebo sa obráťte na náš Zákaznícky servis!

 

Kam sa mám obrátiť s chybným alebo poškodeným produktom?

Zabezpečujeme servisné služby na produkty v záručnej dobe, ktoré boli zakúpené online alebo v predajni Brendon. K reklamácií je potrebný pokladničný blok alebo faktúra.

Napíšte nám alebo zavolajte!

Prihlásiť sa na odber newslettera
Každý týždeň Vám poskytneme nové rady a informácie, ako sa Vaše bábätko vyvíja a čo sa deje vo Vašom tele.
Dátum očakávaného príchodu bábätka

Vyskytol sa technický problém

Táto stránka vo vašom prehliadači (Internet Explorer)bohužiaľ nefunguje. Skúste iný prehliadač! Ďakujeme!