• Kedy dostanem tovar objednaný vo webshope? odpoveď

    Koľko stojí dovoz tovaru objednaného vo webshope? odpoveď

    Ako môžem zaplatiť za objednávku vo webshope? odpoveď

    Je v predajni dostupný produkt, ktorý potrebujem? odpoveď

    Čo mám robiť, keď ma zaujíma niektorá vlastnosť hľadaného produktu (napr.: materiál, hlavné charakteristiky, príslušenstvo, rozmery, čistenie atď.)? odpoveď

    Čo mám robiť, keď chcem reklamovať zakúpený produkt? odpoveď

    Kam sa mám obrátiť s vadným produktom? odpoveď

     
    Ďalšie užitočné informácie
     
    Pokiaľ ste nedostali odpoveď na otázku: napíšte alebo zavolajte nám.

     

    Kedy dostanem tovar objednaný vo webshope?

    Najskorší termín dovozu vašej objednávky budete vidieť na stránke „Môj kôš” (pri väčšine produktov zabezpečujeme dovoz už v nasledujúci pracovný deň).

    Termín dovozu ovplyvňuje, akú dodaciu lehotu má daný produkt, ktorý ste si vložili do koša ako aj to, či sa Vám podarilo realizovať objednávku ešte pred 12:00 hodinou v pracovný deň. Dovoz zabezpečíme len v pracovných dňoch!

    Dovoz na požiadanie zabezpečíme aj na iný termín.

     

    Koľko stojí dovoz tovaru objednaného vo webshope?

    V rámci územia Slovenska:

    Do výšky nákupu 39,99 € je cena za dovoz 3,99 €, ale od 40 € je bezplatný.

    Pri dovoze do Rakúska, Česka a Rumunska:

    Do výšky nákupu 59,99 € je cena za dovoz 8,99 €, ale od 60 € je bezplatný.

     

    Ako môžem zaplatiť za objednávku vo webshope?

    V prípade objednávky v rámci územia Slovenska si môžete vybrať z dvoch spôsobov platby: bankovou platobnou kartou alebo dobierkou (t.j. v hotovosti kuriérovi pri doručení tovaru).

    Keď si tovar objednáte na doručenie do Rakúska, Česka alebo Rumunska, môžete platiť platobnou kartou.

     

    Je v predajni dostupný produkt, ktorý potrebujem?

    Hociktorý produkt uvedený na webshope je dostupný aj v našej predajni. Pokiaľ hľadaný produkt nenájdete v našej predajni, môžete si to objednať do predajne Brendon alebo dovozom domov.

     

    Čo mám robiť, keď ma zaujíma niektorá vlastnosť hľadaného produktu (napr.: materiál, hlavné charakteristiky, príslušenstvo, rozmery, čistenie atď.)?

    Kliknutím na obrázok na stránke produktu nájdete odpoveď v popise „Vlastností”.

     

    Čo mám robiť, keď chcem reklamovať zakúpený produkt?

    Reklamáciu môžete vybaviť v našej predajni (nezabudnite si zobrať so sebou pokladničný blok), alebo sa obráťte na náš Zákaznícky servis!

     

    Kam sa mám obrátiť s vadným produktom?

    Zabezpečujeme servis výlučne pre produkty v záručnej dobe, ktoré boli zakúpené v predajni Brendon, a nákup je potvrdený pokladničným blokom. V súvislosti s takými produktmi prijímame Vašu reklamáciu v našej predajni.  


    Doplňujúce informácie k návodu na použitie detského kočíka:

    Pravidelná údržba kočíka je takisto dôležitá ako pravidelný servis auta. Bližšie informácie nájdete v Informačnom zásobník.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Na Vaše otázky nájdete odpovede tu.
    Prosíme vás, svoje otázky a pripomienky či problémy nám položte predovšetkým písomne (v slovenskom, anglickom alebo maďarskom jazyku), pretože presnejšie informácie vám môžeme poskytnúť e-mailom!
    Pošli
    Môžete sa informovať aj telefonicky (v slovenskom alebo maďarskom jazyku):
    Infolinka: 00421-244646481, 00421-911474722 každý deň od 10.00 do 19.00 hodiny